Steppen bij Eindhoven

Routes in Noord-Brabant
Plaats reactie
FStep
Berichten: 1
Lid geworden op: 08-04-2014 11:32

Steppen bij Eindhoven

Bericht door FStep » 08-04-2014 11:34

Mijn familie en ik waren op zoek naar een leuke familie activiteit voor wanneer we een dagje weg zouden gaan met zn allen. Na verschillende dingen overwogen te hebben kwamen we uit bij het steppen. Dit leek ons een leuke, maar vooral ook gezellige activiteit. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat iedereen met elkaar kan praten tijdens de activiteit, anders is voor ons het hele idee van een familiedag er vanaf.

Ik had van een kennis van me gehoord dat ze bij Outdoor-Eindhoven vrij recent steppen toegevoegd hadden aan hun activiteiten. Dat sprak me dus wel aan, aangezien je dan dus sowieso goede steppen mee krijgt. Hierna heb ik vrijwel direct gebeld en alles kortgesloten.

Op de dag zelf konden we het terrein waar we moesten zijn goed vinden, omdat er een duidelijke routebeschrijving bij zat. Erg fijn! Na wat uitleg over de steppen kregen we nog een route beschrijving. Deze was voor de steptocht. Het zag er naar uit dat het aardig veel door de groene omgeving zou gaan wat wij erg positief vinden. We hadden dan ook de country route gekozen ipv de city route.
Toen we onderweg waren merkten we al snel dat de steppen erg fijn zijn. Ze waren goed gesmeerd en stepten erg soepel. De route was ook erg mooi en dat werd ook nog eens versterkt doordat het erg mooi weer was. De zon scheen volop wat erg fijn was!

Onderweg was er pauze ingelast door Outdoor-Eindhoven waar we koffie/thee met gebak kregen. De route was aardig lang, dus dat was zeker nodig. De route was uitgezet als een fototocht met bijbehorende vragen. Om de 10 minuten was er een punt waar een vraag gesteld werd. Zo bleef de groep goed bij elkaar en was het voor iedereen goed uit te houden.

Iedereen heeft het naar z’n zin gehad, dus we kunnen het zeker een top dag noemen!

Plaats reactie